- Zpracujeme kvalitně všechny informace a fotografie Vaší nemovitosti
- Rozešleme nabídku na realitní servery nebo ji přímo nabídneme poptávajícím klientům
- Prohlídky Vaší nemovitosti s klientem dle potřeby pondělí – neděle
- Nabídneme zájemci pomoc při financování
- Zájemce podepíše rezervační smlouvu na nemovitost ( předem poskytneme smlouvu k náhledu , aby ji mohl klient v případě potřeby připomínkovat ) . Prodejce podepíše zprostředkovatelkou smlouvu (předem poskytneme smlouvu k náhledu,aby ji mohl prodejce v případě potřeby připomínkovat
- Zajistíme si všechny podklady pro vyhotovení smluv. ( dokumenty z katastru nemovitosti )
- V případě, že klient bude hradit nemovitost hypotečním úvěrem zajistíme z katastru nemovitosti dokumenty ( výpis z katastru nemovitosti, snímek z katastrální mapy, nabývací titul) a předáme je finančnímu poradci
- Zajistíme schůzku s bankovním odhadcem
- Advokátní kancelář JUDr. Gabriela Lyžbická,která sídlí na adrese Smetanova 834, Mladá Boleslav, Vám v případě potřeby poskytne advokátní úschovu na kupní cenu.
- Poplatky za ověřování podpisů platí naše realitní kancelář
- Podáme návrh zástavního práva a návrh na změnu vlastníka na katastrální úřad
- Kolky a poplatky na katastrálním úřadě platí naše realitní kancelář
- Návrhy na vklad zástavního a vlastnického práva z katastru nemovitosti doručíme bance a dohlídneme na to, aby byly peníze uvolněny dle uvedeného termínu ve smlouvě .
- Předáme nemovitost a připravíme předávací protokol
- V den předání nemovitosti sepíšeme stavy všech měřičů, zaprotokolujeme technický stav včetně zařízení.
- Pravidelně budeme kontrolovat přes dálkový přístup KÚ v jakém stavu je převod vlastnického práva na kupujícího a ihned po převedení zajistíme nový výpis z katastru nemovitosti
- Zajistíme bankovního odhadce pro vypracování daňového přiznání.
- Vypracujeme daňové přiznání k dani z převodu nemovitosti, které doručíme na příslušný finanční úřad
Hrazené služby naší realitní kanceláří : Veškeré poplatky spojené s vkladem na katastrálním úřadu, smlouvy,advokátní úschovu, ověřování podpisů, dokumenty z KN.
|
|
||||
|
|
ZASTUPOVÁNÍ NA ÚŘADECH
Nebaví Vás chodit na úřady? Absolvovat dlouhé čekání a dodržovat jejich pracovní dobu? Našli jste si sami kupce při prodeji nemovitosti a potřebujete pouze radu a vyřízení administrace?
Vše za Vás vyřídíme za minimální cenu. Své klienty zastupujeme na finančních úřadech , na katastrálních úřadech a jiných úřadech souvisejících s převodem, prodejem a stavbou nemovitosti .
Tel.: 721192026